Junior Customer Success Specialist
Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w kategorii: Obsługa klienta
Junior Customer Success Specialist
To ogłoszenie może być już nieaktualne.
Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w dniu: 2017-06-14
Pełna treść ogłoszenia:
Obowiązki:
tworzenie strategii i wdrażanie automatyzacji Marketing Automation
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy
wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago
optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta
Wymagania:
-biegła znajomość języka angielskiego
-dyspozycyjność 40h/tygodniowo
-umiejętność zarządzania czasem i planowania
-inicjatywa, zaangażowanie i rzetelność
-nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego nauczymy Cię na wewnętrznych szkoleniach
Oferujemy:
-pracę przy projektach bardzo znanych zagranicznych i polskich firm
-wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności i zaangażowania
-możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie Marketing Automation oraz branży e – commerce
-możliwość dołączenia do młodego zespołu pełnego zaangażowanych ludzi
-dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa – ul. Grzegórzecka
-uzyskanie certyfikowanego dyplomu Specjalisty Marketing Automation
Zainteresowany? Aplikuj wysyłając maila na [email protected] z nazwą stanowiska w temacie i CV w załączniku.
Dodatkowe informacje:
Miejsce pracy: Kraków
Wymiar czasowy pracy: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Telefon kontaktowy: 570 077 098
Wyślij wiadomość
Oferta pracy dodana na portalu: UsługiKraków.pl
To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty