Junior Customer Success Specialist


Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w kategorii: Obsługa klienta

Junior Customer Success Specialist


To ogłoszenie może być już nieaktualne.

Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w dniu: 2017-06-14


Junior Customer Success Specialist

Pełna treść ogłoszenia:


Obowiązki:

  • tworzenie strategii i wdrażanie automatyzacji Marketing Automation
  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy
  • wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago
  • optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta

Wymagania:

  • -biegła znajomość języka angielskiego
  • -dyspozycyjność 40h/tygodniowo
  • -umiejętność zarządzania czasem i planowania
  • -inicjatywa, zaangażowanie i rzetelność
  • -nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego nauczymy Cię na wewnętrznych szkoleniach

Oferujemy:

  • -pracę przy projektach bardzo znanych zagranicznych i polskich firm
  • -wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności i zaangażowania
  • -możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie Marketing Automation oraz branży e – commerce
  • -możliwość dołączenia do młodego zespołu pełnego zaangażowanych ludzi
  • -dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa – ul. Grzegórzecka
  • -uzyskanie certyfikowanego dyplomu Specjalisty Marketing Automation
Zainteresowany? Aplikuj wysyłając maila na [email protected] z nazwą stanowiska w temacie i CV w załączniku.

Dodatkowe informacje:


Miejsce pracy: Kraków

Wymiar czasowy pracy: Pełny etat

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie


Kontakt w sprawie oferty pracy:


Telefon kontaktowy: 570 077 098


Wyślij wiadomość

Oferta pracy dodana na portalu: UsługiKraków.pl


To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty


Pozostałe oferty pracy od: AdrianaKuropatwa