Specjalista ds. Reklamacji
Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w kategorii: Obsługa klienta
Specjalista ds. Reklamacji
To ogłoszenie może być już nieaktualne.
Oferta pracy dodana przez: AdrianaKuropatwa, w dniu: 2017-06-14
Pełna treść ogłoszenia:
Obowiązki:
-obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów
-obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów
-współpraca z działami Spółki w zakresie rozpatrywanych reklamacji
-kontakt z klientem w celu omówienia reklamacji
-prowadzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji
Wymagania:
-sumienność
-chęci do pracy
-znajomość języka angielskiego (praca również z klientem zagranicznym)
-zaangażowanie
Oferujemy:
-możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
-samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
-możliwości rozwoju
-stabilne warunki zatrudnienia oraz przyjazną atmosferę w pracy
-atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Zainteresowany? Aplikuj wysyłając maila na [email protected] z nazwą stanowiska w temacie i CV w załączniku.
Dodatkowe informacje:
Miejsce pracy: Kraków
Wymiar czasowy pracy: Pełny etat
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Telefon kontaktowy: 570 077 098
Wyślij wiadomość
Oferta pracy dodana na portalu: UsługiKraków.pl
To Twoje ogłoszenie? - Edytuj treść oferty